22 Temmuz 2014 Salı

Savaşa Hayır

Eğer uzayda gerçekten yaşam varsa ve bizden başka canlılar da varsa onlarla tanışmayı o kadar çok istiyorum ki.Onların dünyasını keşfetmeyi,yaşamlarını çok merak ediyorum.Eğer gerçekten var iseler,umarım onlar silah nedir bilmezler,umarım aç gözlü değillerdir.Tek bayrak altında yaşayarak asıl önemli şeyin yaşamak olduğunu,ademden gelmişcesine her insanın din,dil,ırk ayrımı yapmadan kardeş olduğunun farkındadırlar.
  Bazen gerçekten bu dünyadan ve acılarından uzak bir yerlere gitmek istiyorum.Çocukların öldürülmediği,insanların birbirlerinin düşüncelerine saygı duyduğu,kimsenin dedikodu yapmadığı ve birbirine iftira atmadığı bir ülkede yaşamak isterdim.İnsanların birbirleriyle çıkar amaçlı yaptığı dostluklar yerine gerçek sevginin var olduğu bir yerde yaşamak istiyorum.Ne çok şey istiyorum değil mi?Elimde değil bu dünyanın acıları katlandı yüreğimde taşıyamıyorum.Bu satırları yazarken bile gözyaşlarıma engel olamıyorum.Bugün Filistin'de bu kadar çocuk ölüyorsa bu bizim yüzümüzden,bizim suskunluğumuz yüzünden.Ben açıp da bakamıyorum bile o fotoğraflara...Nasıl bakayım,ben uydurma korku filmlerine bile bakamıyorum.Hayır,bu bir korku filmi değil.İnsanların gövdeleri paramparça.Söylesenize,masum kanı dökerek alınan o topraklarda nasıl yamanı sürdürebilir bir insan.Soyun kurusun israil.Umarım bir gün yaptıklarının cezasını misliyle ödersin.

    İnanıyom ki dünya döndükçe,güneş doğudan doğup,batıdan battıkça,yeryüzünde tek bir mazlumun ahını duyar Yüce Allah'ım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder