17 Eylül 2014 Çarşamba

Nasıl da akıp gidiyor zaman.

Bir çocuk vardı lisede,saçlarım kısaydı onu gördüğümde.Yüzüme bakardı beni ne zaman görse ben ise yüzümü çevirirdim onu her gördüğümde.Çok yakışıklıydı evet ama yanında hep kızlarla dolaşırdı.Ben kıskançtım,ne kadar yakışıklı da olsa karizmatik de olsa bakamazdım hiçbir erkeğe yanında kız varken.Başka kızlara bakanlara da kızardım.Aşkın büyüsünü bozuyor böyle insanlar bence.Fakat bir süre sonra yanındaki kızın sevgilisi olmadığını öğrendim.Dönem bitiyordu,bu bana hep baktı ben ise yüzümü çevirdim.Dönem bitti.
 Artık lise ikiye geçmiştim.Ve hala inanır mısınız bakışları hiç değişmedi.Fakat bu sefer yanında başka bir kız vardı.Önce yanındaki kızlara baktım sonra kendime baktım.Nasıl olur da öyle güzel kızlarla takılırken bana bakardı.Saçım uzamıştı artık.Ama o hep baktı.Yanındaki kızlardan daha çirkin olduğumu bile bile baktı.Ben kimsenin aşk oyunlarını çekemeyecek kadar duygusal ve hiç ayrılamayacak kadar bağlanan bir insandım ve hep kalbimin kırılmasından korktum.Feminist oldum önce ardından aşık.Hayır aşkın kavramı farklıydı benim gözümde zaten uzun zamandır hiç olamadım aşık.Ama bana bu kadar ilgi göstermesi beni düşündürdü.Belki bende hoşlandım biraz bu durumdan ikimize şarkı bile adadım.Lise ikideydim.
 Lise üçe geçtim.Şansımıza o sabahçı ve ben öğlenci idim.Çok uzun bir süre onu hiç görmedim.Artık soğuyordum da üstelik.Düşündüm de bir an neden hep kızlar vardı yanında.Bu sefer başka bir kız vardı yanında.Saçlarının önlerini uzatmış sürekli ön saçlarını havaya kaldırıyordu.Benden bir yaş küçüktü.Ben lise birde sınıfta kalmıştım.Bunları anneme,ablama,enişteme hatta babama bile söylemiştim.Annem kızmadı,şaşırdım.Anneme aşık olduğumda söyleyemezdim fakat büyük ablam sayesinde biraz daha aştı kendini bu konularda.Şimdi hoşlandığım çocuktan,otobüste gördüğüm yakışıklı çocuğa kadar her şeyi söylüyorum.Bana 'seninle işimiz var'diyor,sadece.
 Dönem bitmek üzere okulun bahçesinde 19 Mayıs gösterilerinin provaları var.Bahçeden hızlıca girdim.Pek arkadaşım yoktur benim.Kimseyle anlaşamıyorum nedense.Yol arkadaşım var o da kendi arkadaşlarıyla takılıyor.Ben duvar köşesine gittim,şansıma bu da hemen önümdeydi.Ben provaları izliyordum,halat çekiyorlardı.O ise bana bakıyordu,görüyordum çok belli ediyordu.Tesadüfe bakar mısın?O o gün kırmızı pantolonunun üstüne kot bir gömlek giymişti ben ise kırmızı badimin altına kot bir pantolon giymiştim.Dönem bitip gitti.Ben hala anlamadım beni sevip sevmediğini.
 Lise dört oldum.Sonunda kurtuluyorum bu okuldan.Gerçi son iki senedir ders işlemiyorduk pek.Akıllı tahta gelince film izledik bir sürü.O hala bana bakıyordu,yanındaki mavi gözlü sarışın ve güzel bir kız vardı ama o hala bana bakıyordu.Ben ise hiç oralı değildim.Okul gezileri vardı ben o da gidiyor diye hiç gitmek istemedim.Ama sınıfta bir ben kalmıştım ve gitmek zorunda kaldım.Otobüse bindim.Sonra o otobüse bindi.Bakışları hep aynıydı hemen çaprazımdaki koltuğa oturdu.Otobüsün televizyonunda onun yansımasını seyrettim bir süre.Sonra arkadaşla camdan dışarıyı izledim.Sonra şu şarkı çaldı ve ben bu şarkıyı ikimize adadım.
 Bir gün sınıfının önünden geçiyordum ve o en ön sıradaydı.Arkadaşıma dedim ki 'Gözde bak bakıyım bakıyor mu' o da kahkahalarla 'evet'dedi.Dönem bitmek üzere mezuniyet eğlencesi var.Herkes çok güzel çok şık.Ama onun gözü arkadaşlarıyla konuşurken bile bende.Nedense benimde gözlerim onu aramıştı o gün.Aslında baya yakışıklı çocuktu.Hele o saçlarını düzeltişi vardı.Şaka şaka ben hep arkadaşla dalga geçerdim saçlarını düzeltişine.Dönem bitti,mezun olduk sonunda.Ben üniversiteyi kazandım,öğretmen olma yolundayım ama hep merak içindeyim acaba o ne yaptı?Arada twitterlarına bakıyorum,açıkta kalmış gibi.Ve bazı twitlerini sanki benim için yazmış gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder