27 Eylül 2014 Cumartesi

Üniversite

Yol bu kadar uzak olmasa okul güzel alında.Bir de İngilizce var tabii.Bir insan hiç mi bir şey anlamaz bu dersten ya.Okulumu sevdim.Arkadaşlarım iyi gibi.Geçen perşembe bir arkadaşımızın doğum gününü kutladık sınıfça.Herkesle konuşmaya çalışıyorum ama biz üç İzmirli kız takılıyoruz genellikle.Yazılı anlatım hocası geçen pazartesi ödev verdi.Hayatımızın bize ait olan en güzel sözünü yazmamızı istedi.Ne yazacağıma hala karar veremedim.Neredeyse bir hafta oldu.Abi üniversite öğrencisine ödev mi verilir ya.Rezil edecek adam bizi hoca pazartesi kesin.Hayatım boyunca ödev veren hocalardan nefret etmişimdir.İlkokulda hoca tahta dolusu ödev yazdığı için ağladığımı bilirim ben.Aslında birkaç söz var aklımda ama hangisini seçsem bilemedim.Üniversite başlayınca karizmam çizilmesin diye caddede hiç koşmayan ben koşmaya başladım artık.Okulun bölümleri ayrı ayrı olduğu için çok kalabalıkta değil.Ben kalabalıktan nefret ederim zaten.Arkadaş ortamı çok güzel.Kızlar biraz havalı gibi ya.Belki de bana öyle geliyor bilemiyorum.Bilgisayar dersinde Patrickle aynı sınıftayım.Neyse dört saatçik katlanacağız artık.Ya tamamen aynı sınıfta olsaydık?Bütün hafta hiç çekilmezdi doğrusu.Bu sene doğum günüm bayrama denk geliyor.Bugünde ablamın doğum günü.DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ABLAM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder