16 Temmuz 2014 Çarşamba

Gitar

Bundan beş yıl önce annem beni istemediğim halde bağlama kursuna gönderdi.İstemediğim bir kursa gidince ben de pek başarılı olamadım tabii.Ama annem bana ne olmak istediğimi neyi seçmem gerektiğini söylemedi ki.19 yaşına geldim neredeyse ve hala annemin yönlendirmesiyle yaşıyorum hayatımı.Ben diyorum tarih öğrenmek istiyorum tarih öğretmenliği bana daha uygun.O ise ataman olmaz edebiyatta atama var diye tutturuyor.O da haklı bir yerde bir şey diyemiyorum.Sadece, anne en azından öğrenmek için gideyim diyorum.Hem Celal Bayar Üniversitesinde edebiyat okumaktansa Ege Üniversitesinde Tarih okumak daha iyi değil mi?Ben de ancak dün yaptım tercihlerimi yarın son günü.Tabi ki tarihi seçtim.Çünkü hem tarih öğrenmeyi hemde araştırmayı çok seviyorum.Yaklaşık 9 yaşımdan beri şiir yazıyorum fakat edebiyat benim hiç ilgimi çekmedi doğrusu.Neyse asıl konuya dönelim.
 Annem beni bağlama kursuna verdiği halde benim aklımda hep gitar vardı.O zamanlar Manga hayranıydım ve daha sonra Emre Aydın ikisi de çok değerli müzisyenler bence.Bende onlara çok özenirdim tabii.Hep gitar çalmak istedim.En çokta belki Emre Aydının solisti olurum diye hayaller kurardım.Geçmiş gibi konuşuyorum değil mi?Hayır henüz geç değil.Üniversiteyi kazandığım hele bir belli olsun artık kabuğumdan çıkma vaktim geldi.Gitar kursuna ve İngilizce kursuna gitmek istiyorum.Yaşım kaç olursa olsun okumayı bırakmamayı düşünüyorum.Oda dolusu kitaplar, ben ve hayallerim.Aslında hayal kurmak çok iyi bir şey değil;çünkü ne hayal ettiysem olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder