27 Ağustos 2020 Perşembe

Zamansız Gidişler


 Artık üzülmüyorum eskisi gibi her şeye

Kendime kıymet vermeyi öğrendim 

Ben değerliyim, önemliyim, güçlüyüm

Hayır, kendini avutmak değil niyetim 

Sadece yapmak istediklerimi ve yapabildiklerimi görmek ve her şeyimle kendimi kabullenmek istiyorum 

Bir takım aşağılık psikolojisini aşmam gerekiyor 

Bunu da en iyi içsel yönlendirmeler ile halletmeliyim

Çünkü beni en iyi anlayan yine benim 

Tarafsız, dürüst, koşulsuz, yalansız... 

Hayatta her zaman önem verdiğim ve vermeye de devam edeceğim şeyler... 

Dürüstlük, güven, onur, gurur, namus, özgürlük, şeref, karakter, asalet, bilgi, üst düzey düşünceler... 

Tüm dünyadaki insanlar böyle olmasa bile ben kendimi bozmayacağım

Ruhumu asla paraya teslim etmeyeceğim 

Bedenimle ilgili kararlarıma saygı duymayan bir adamı hayatıma almayacağım 

Yaşamakla ruhsal yönden çaba içerisindeyim 

Durup da  birilerinin beni anlaması için çok geç... 

Asla kendime göre birini bulamayacağım

Yalnızlığımla gurur duyup kendimi her alanda yetiştireceğim

Öğreneceğim bir şekilde mutlu olma sanatını, kendimi motive edeceğim 

Yaşamak ders almak demekmiş

Umut etmek, yarını merak etmekmiş 

Bende yaşayıp göreceğim... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder