11 Kasım 2019 Pazartesi

Kendini sev.

Geri dönüşü olmayan bir yolmuş hayat, yaşadıkça anlıyorsun. Benim gururum her zaman ağır basmıştır her konuda. İnsanların sahteliğine şahit oldum. Sıkı sıkı tutunacağım dal bulamadım. İçim bir boşluğa düştü ve asılı kaldım orada. Hayat felsefemi değiştirmekle uğraşıyorum. Negatif olmak bana hiçbir şey kazandırmadı şimdiye kadar. Zaten zaman kaybıydı bu. Biraz geç fark ettim...
 Önce sadece bakmayı değil, görmeyi de öğrendim. Sonra sevmeyi önce kendimi sevmeyi öğrendim. Sevginin gücüne inandım. Ama insanlar fazla sevgiyi kullanmasını iyi biliyorlardı bunu da öğrendim.. İyi niyetim yüzünden hep kendimden verdim, sırf karşımdakini kırmamak adına... Yüreğim eridi yüreğim. Her giden biraz daha çaldı gitti beni benden. Ben de kendime sahip çıkmayı öğrendim. Öyle kolay kolay kimseyi sokmayacağım artık hayatıma. Bencillikse evet ben çok bencil biriyim. Verdiğim değeri görmezsem artık kendimden vermeyeceğim, yol vereceğim anca ona. Beni bilen, beni ben olduğum için seven zaten benim yanımda gerisi de kendi yolunda. Sabır seviyem çok düşük bunu aşmak için elimden geleni yapacağım. Beni ben olduğum için seven birini bulacağım. Eksiklerimle, doğrularım ve yanlışlarımla beni kabul eden. Böyle insanlara rast gelmek sanırım dünyanın en güzel şeyi olurdu. Ama kimse peygamber değil. Kimse kimse için katlanmak zorunda da değil. Zorla bir şey yapmak zorunda da değil. Bir şeye zorlanmak en nefret ettiğim şey. Halden anlamayan insanlar hele ki. Benim yanımda kültürlü, anlayışlı, kendini bilen insanlar olmalı ki ben de kendimi bileyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder