16 Kasım 2019 Cumartesi

Ohayouu

Bu aralar acayip Japon animelerine merak saldım... Nerden çıktı şimdi kpss ye hazırlanırken bu Japon çizgi karakterlerine olan hayranlığım.... Aslında hep vardı sadece bastırılıyordu içimde ama aniki (abi) ile tanışınca sanki resmen yeniden alevlendi. Sürekli izleyip izleyip kendimi onların dünyasında hayal ediyorum. Ne kadar da hayalperestim... Ama gerçekten bu gerçek dünyanın yansıması ben de resmen bir idealar evrenine dönüştü.. Karakterlerine bile aşık oluyorum. Kendi kendime Japonca öğrenmeye çalışıyorum falan..  Sürekli Koreli you tuber videosu falan bakıyorum. Türkiye'ye yerleşmiş Türkçe konuşan Koreliler... Gözleri çekik çekik çok tatlılar yaaa🐈 umarım ben de bir gün uzak doğu gezisine çıkabilirim... Çünkü gerçekten çok istiyorum bunu... Allahım ben ne zaman büyüyeceğim yaaa😊😊💜🎉🌸❤️ sayanora kawaii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder