11 Kasım 2019 Pazartesi

Yeniden Merhaba

Hayatımın her aşamasında kendimi geliştirmek için uğraşıyorum. Küçük demiyorum çocuk demiyorum herkesten bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum. Alçakgönüllü olmayı asla elden bırakmıyorum bu yolda yürürken. Çocukla çocuk büyükle büyük oluyorum... Ve dahası artık yaşamayı da seviyorum. Hayatı sevmeyi öğreniyorum. Geçmişimle barışmaya çalışıyorum ve beni ben yapanın o geçmiş zamanın içinde olduğunu görüyorum. Ve bazen iyi ki bunları yaşamışım da diyorum hatalarımdan ders çıkarıyorum şimdi...
Geçmiş zaman diliminde canım dediğim, kardeş bildiğim arkadaşlarımı bıraktım. Çok rahatım çünkü dönüp bakınca arkama aslında zaten oraya ait olmadığımı anladım bir kez daha... Bu sondu o gruptan ayrılışım... Güzel vakit geçirdik, yedik içtik eğlendik.... Veda vakti gelince de bir 'hoşçakal'a sığdırdım yani dört yıllık arkadaşlarımı... Yolları güzel bahtları açık olsun... Pişman değilim, yüküm hafifledi... 
Neden pişman olayım ki? Şimdiki arkadaşlarımı nasıl bulurdum yoksa? Zor zamanlar yaşadım ve geçmişte arkadaşlarımın pek bir yardımını görmemiştim.... Ama şimdiki arkadaşlarımın beni hayal kırıklığına uğratmayacaklarına inanmak istiyorum... Biliyor musunuz? Bana çok güzel bir doğum günü sürprizi hazırladılar... Şimdiye kadar ki en iyi doğum günü sürprizimdi... Asla unutmak istemiyorum... 

Mezun oldum ve kpss zedeler kervanına bende katıldım.... Beynim tıklım tıklım düşüncelerimi sığdıramadım. Aklıma geç de olsa blogum geldi ve ben de yazmak istedim... Burayı da özlemişim. Uzun zaman oldu unuttum bile varlığını... O zaman yeniden 'Merhaba' diyelim bu başlığa... O kadar çok yazmak istediğim şey varken yazamıyorum. Merhaba diyorum ki bu bir başlangıç olsun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder