19 Ağustos 2014 Salı

Halay

Okullar kapandı kapalalı düğünler başladı.Bu sene kardeşim yanımda olmadığı için pek düğünlere gidesim gelmedi,gitmedim de.Ara da bir annemin ısrarıyla gittim.Arkadaşlarımın çoğu ya evlendi ya da nişanlandı.Haliyle bende yalnız kaldım.Neyse kimse umrumda değil 7 aylık hamile olan teyzemin kızı var en azından onun yanına gidiyorum.Ne de olsa düğünden düğüne görüyoruz birbirimizi.Geçen yine bir düğün vardı,evimize yakın bir yerde.Annemle ben evde oynama meraklısı olduğumuz için ya da ikimizde oynamayı pek bilmediğimiz için düğünlerde değil de bahçede halay çektik bir güzel.Annem baya baya öğrenmiş halayı.Ben yoruldum,bıraktım o bırakmadı vallahi halayı.Bütün gün oturmuyor da yerinde nereden buluyor bu kadar enerjiyi hiç anlamıyorum.Dizleri sağlam olsa hiç yorulmaz herhalde.Canım annem gülüşlerin o kadar hayat dolu ki...Keşke bende senin gibi olabilsem...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder