22 Ağustos 2014 Cuma

Karamsarlığım

Zaman bir okyanussa eğer, ben o okyanusun dibine dalmış bir çakıl taşıyım ya da kapalı kapılar ardında kalmış,unutulmuş,öylesine yaşayan bir insanım.Son zamanlarda geçmişimde yaşıyorum ve hal böyle olunca gelecekten bir şey anlamıyorum.Kayboluyorum,bu hayatta resmen.Karamsarlığımdan kurtulamıyorum bir türlü.Anlamıyorum hayat mı yapmacık yoksa insanlar mı?Sanki bir filmin içindeyiz baş rolde insanlık var.Kader yönetmen ve filmin konusu yaşam.Herhalde bu filmde ben de kendi içine hapsolmuş bir genç karakteri canlandırıyorum.Kaçıp kurtulmak istiyorum yaşamımdan,arkadaşlarımdan,ailemden...Bir çıkış yolu arıyorum içimdeki zindandan.Ne kadar kötü bir insanın kendiyle barışık olamaması.Sen sen ol kimsenin seni üzmesine izin verme sakın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder