22 Ağustos 2014 Cuma

Rüyam


O sabah ıssız sokaklarda yaşamı mı arıyordum ,arıyordum ama bir türlü istediğim zafere ulaşamıyordum.Taşlı sokaklarda düşe kalka koşarak amacıma ulaşmaya çalışıyordum.Sanki ben amacıma varmaya çalıştıkça o benden  uzaklaşıyordu.Bitmek bilmeyen bu yolda çok yorulmuştum.Sessizdi sakindi ürkütücüydü...Benim de amacım bu zorlukları yenmekti  zaten.Kavrayamadığım o kadar çok şey vardı ki hayatta akıl almaz bir strateji oyunu  beni çok yoruyordu.Bir aydınlık arıyordum arıyordum ama bulmak bir çareydi.Yaşamımı kaybetme korkusu sinmeye başladı içime bilemediğim bir yerde gözlerden uzakta rüzgarın bile olmadığı bu toprakta yapayalnız çaresizdim.Bir çıkış yolu arıyordum arıyordum tam  aydınlığa varmıştım ki birden uyandım bu korkunç rüyadan...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder